Aşa cum poate fi la noi…

Ia scoală moldovene, din somnu’ cel din urmă

 În care te bagară Obama şi cu Putin

Hai naşte-amu odată, opredeleşte-ţi drumu’

Aşă ca-s te-uvajască. Nu vezi că de-amu puti!

Ori azi, ori de-amu mîine să docajim la lumi

Stacanu pîn’ la mijloc, era polu ne-plin

 Şi s-o stricat mararu, da vodka era bună,

Aşă era şi piva, şi buteliu de jin.

Ş-ap s’o stricat troleu, n-o mers niş’ o marşutkă,

Niş’ n’o sunat budila, ş’ niş’ nu mai am minute.

Da tu te superi darom, că nu am fost o lună,

 Şi’s bat a treia sutkă. Da vin: că de-am … mă rupe.

Aişi şi cu Univeru’, vreo patru cozi din urmă,

Tipa n-am dat examen, şi nu am fost la ore.

Da cine lor li-i godnik, că examene-s’ o turmă,

Da eu is numa’ unu. Ş’încă ni-i „v padlu” tare.

Da deam deamu’ nainte, de mîini sau de poimîine,

Sau poate mai pe urmă… Am s’ văd, deam cum şi cînd. 

Am s’ ma apuc de carte, ca să-ni cîştig de pîine,

Că de băut mai esti, da de mîncat o p__ă,

Şi tre’ să îmbl’ flămînd.

Etichete: ,

3 răspunsuri to “Aşa cum poate fi la noi…”

  1. Adrian Says:

    Poezie comandata de partidul Patria-rodina, nu!!! Vad ca si limbajul e „international”…way nu buravi la Obama ca omul no reusit sa conduca lumea inca, si nici no apasat macar o data pe „knopka” din „Iadernii 4emodan4ik”…

    Apreciază

  2. irka2stardust Says:

    ei, Adriane, vezi koom.. BUSH nu merge.. nu se prea leaga.. asta o zik eo, kak master svoego dela )) *skromno skazala ira* XDDD

    da’ poezia e rupatoare… adika kiar m’o rupt…
    eu, din pakate, nu am aceasta abilitate de a kombina atat de bine umorul shi ironia… )
    bravos..
    vezi ka tsi’a prins bine sfatul meu de a „imortaliza” rimele ce’tsi vin in minte =))))

    Apreciază

  3. irka2stardust Says:

    opana… mi se pare mie (adika imi zhoaka mie kumva festa propria’mi memorie, aku, la doua noaptea???) sau iata shi continuarea?… ^_^
    mah, max, eshi kam „zhestokii” (sa i’o dam tot pe’a ta)… tai din karne, nu?

    Apreciază

Lasă un răspuns

