AHO, AHO Copii şi Fraţ, staţ puţîn şi nu PARCAŢ!!!

Nu PARCATZZNu PARCATZ red

Etichete:

8 răspunsuri to “AHO, AHO Copii şi Fraţ, staţ puţîn şi nu PARCAŢ!!!”

  1. irka2stardust Says:

    loooooooooooooooooool….

    intreprinderea municipala: BINEFACATORUL!.. şi asta e taaare funny! :))
    bravos 😉

    Apreciază

  2. FrigG Says:

    tare faza :))

    Apreciază

  3. yuryanna Says:

    mi-a plăkut…Max, ka de obicei esti original…

    Apreciază

  4. iiuurraass Says:

    trebuia rochia un pic mai scurta

    Apreciază

  5. Max Says:

    Stiu de rochie… mi-am dat seama, dar poate ca prea tirziu, iar acum nu am fshopul ca s-o scurtez. Important este ca intr-o zi mergind din centru la Ciocana, am mai vazut aceasta inscriptie pe un gard din strada Alecu Russo, putin mai in vale de Pan-Com…

    Apreciază

  6. nastica Says:

    vreau rochia roz!!!

    Apreciază

  7. anastasiarussu Says:

    nu parcati pe piept 😉 sau cum e?

    Apreciază

  8. feliciad Says:

    Max, sunt prima data pe blogul tau (de care, printre altele habar nu am avut pina acum, nu inca din ianuarie, asa ca tre sa faci publicitate) si vreau sa-ti spun ca put si simplu imi plaaaaaaaaace!!!
    Bravo,m ai selecat ce trebuie, cind trebuie si cum trebuie, ai ochi de super jurnalist. Bafta mai departe!

    Apreciază

Lasă un răspuns

