Recensămînt…

Ieri am trecut peste 2000 de vizite… Cu toată ruşinea deşi am blogul de la începutul anului, am acumulat doar ceva peste 2000 de vizite.

Gîndindu-mă un pic am zis că dacă tot toamna se numără Bobloggerii… de ce să nu fac un ultim recensămînt a tutror colegilor… Care şi cît au agonisit la contor.

Din blogroll-ul colegilor, dar şi a unor prieteni constat:

Lider absolut, în categoria vizite este colegul nostru Victor Moşneag cu 7186 de vizite. La drept vorbind el ca şi mine are blogul din ianuarie curent, doar că eu sînt pe locul doi cu 2043 la activ…

Din cei cu blogul creat în septembrie curent, la comanda d-lui Preşedinte al Bielorusiei, Lucaşenco, şi care au activat banner-ul „blog stats” locul I îl ocupă colega Cristina Şaitan cu 924 de vizite.

Pe locul II, este colega mea de grupa Dorina Dubceac, cu 544.

Şi ultima, dar nu cea din urmă, de pe podiumul triumfătorilor, este colega Buzovschi Cristina, care la moment are 429.

După ele, merg fetele cochetele Daniela Erhan, Coica Ala şi Ana Yurii, cu 268, 220 şi 196 la activ.

Nu mult în spatele lor sînt Tania Bahmunteanu cu 164 vizite şi Djugostran Felicia cu 155…

Faza cea mai interesantă este că „greii naţiunii”, ca de obicei, stau undeva pe la coadă şi anume 98 vizite din momentul creării, domnişoara Na-tyyyy A-pos-to-lo-vaaaaa.

Rog să nu se supere nimeni pe mine şi nici să nu mă judece, căci aşa li-e soarta, şi deci, şi harul…

Dă doamne să ajungă toţi ca mai marele nostru coleg Oleg Brega (coleg Oleg, sorry de cacofonie, dar cum n-ai da, decît să-i zici „tovarăş”, mai bine-i spui „rival”), care, deşi îşi întreţine blogul din noiembrie 2005, are 75 282 vizite.

La mai mult şi la mai mare, nu numai pentru Brega şi Naty, dar tuturor celor ce vreau să devină cineva, ce merg spre un punct definit.

Etichete: ,

13 răspunsuri to “Recensămînt…”

  1. Cristina Șaitan Says:

    Recensamîntului tău îi lipsește caracterul critic apreciativ, ai facut doar o constatare (clasificare)…
    Oricum e bine!

    Apreciază

  2. pulbermax Says:

    E doar o constatare cantitativa, cit tine de calitate – gindeam sa nascocesc si asa ceva, doar ca nustiu daca e de competenta mea sa fac una ca asta… Chiar de am blogul din Ianuarie, asta nu inseamna ca scriu cel mai bine si sa va clasific pe voi…
    Oricum, vad, gindesc… faza e ca in clasificarea asta tu ai fost de virf, dar in urmatoarea lucrurile s-ar mai putea schimba… desi cred ca „greii natiunii” la fel pe la coada-ar ramine…

    Apreciază

  3. Cristina Șaitan Says:

    Iaca na! Mi-ai dat de înțeles că nu-ți prea place blogul meu… dacă mi-ai zice și de ce ți-aș fi foarte recunoscătoare…

    Apreciază

  4. pulbermax Says:

    Nu am zis nimic, am zis doar ca lucrurile s-ar putea schimba, nu ca o sa se schimbe cu siguranta… As mai intelege eu sa se rascoale „greii natiunii” in privinta carora nu am prea mari dubii, dar tu stai linistita.

    Si acum mai zici sa analizez din punct de vedere calitativ… Iti dai seama ce zarva ar fi… Eu unul nu-s chiar cel mai destept si profesionist… Cine ne-ar putea nota ar fi PreaInaltul Presedinte Bielorus, dar cu problemele astea deja la Dumnealui…

    Apreciază

  5. Cristina Șaitan Says:

    Îmi place umorul tău…

    Apreciază

  6. BuburuzAndreea Says:

    Multe vizite inainte!

    Apreciază

  7. victor mosneag Says:

    Da Cristina ii colega mea…:)

    Apreciază

  8. Cristina Șaitan Says:

    Si liderul absolut, e colegul meu cel mai bun 🙂

    Apreciază

  9. Max Says:

    L-ati uitat pe Brega, s-ap vedeti ca intre voi ma aflu eu, cu peste 2000… 🙂

    Apreciază

  10. dorinadblog Says:

    shi locul 2 e bun………… :)) …. din cîţi sunt…nici nu ştiu precissss…. J072 rulessss

    Apreciază

  11. natyapostolova Says:

    Stii, putin m-a afectat ca am fost ultima in „clasamentul” tau. Nu sunt fana a blogurilor si nici nu am placerea sa stau pe ele. A fost o sarcina a profesorului, atit.
    Mai mult ma afecteaza ironia prin care mi-ai scris numele. Si sa stiii ca pentru orice caine exista un „namornik”…

    Apreciază

  12. natyapostolova Says:

    Apropo, si ce-ar insemna „greii natiunii”?
    Sau esti tipul ce califica domnisoarele doar dupa culoarea parului???
    Din cate stiu, parca n-am citit nicaieri cica, roscatii ar fi mai grei la minte.

    Apreciază

  13. pulbermax Says:

    De roscati idee n-am, si nici sa ma intereseze, de ciini am sa-l intreb pe Chirtoaca, el e mai chinolog ca mine.

    Daca tot te intereseaza (si ai facut aluzie la mine) nu sint roscat. Poate prin prisma ochilor albastri si a parului blond – bate si o raza de roscovan, dar miopia ochilor mei imi spune ca-s un shaten decolorat, sau in cal mai rau caz blond murdar. Imi amintesc de timpurile in care eram copilul balai la casa parintilor mei, dar s-au cam schimbat lucrurile.

    Nu-s chiar genul de sapiens ce califica persoanele de sex opus dupa forma, chip, culoare; ma intereseaza ce se afla sub culoare. Imi aleg domnisoara dupa asemanarea mea, iar tu imbinind empiricul, eursticul si toate cuvintele grele imi dai vadit de inteles ca nu-s de nasul tau…

    Te pup dulce si sfirsesc aici.

    Apreciază

Lasă un răspuns

