Azi merg la Consiliul de Presă…

Astăzi, 1 iulie 2010, va avea loc şedinţa ordinară a Consiliului de Presă din R. Moldova.  

În cadrul sedinţei vor fi examinate două plângeri:
1) Maxim Pulber versus Agenţia “Moldpres”.
2) Agrepina Gudumac versus ziarul „Curier Căuşeni”.

Vă aşteptăm joi, 1 iulie 2010, cu începere de la 13.00, în sala de şedinţe a Centrului “Contact” (Chişinău, str. Bucureşti 83).

Şedinţele Consiliului de Presă sunt publice.

Etichete: , ,

4 răspunsuri to “Azi merg la Consiliul de Presă…”

  1. victor mosneag Says:

    care-i faza?

    Apreciază

  2. pulbermax Says:

    Faza e incurcata. Din cauza unei stiri, sau mai bine-zis mai multor stiri nepublicate pe parcursul timpului, am actionat Agentia la Consiliul de Presa, invocind motivul cenzurii la Moldpres.

    Faza e si ridicola pe linga toate. Eram enervat din cauza acelei stiri nepublicate si am scris o plingere la Consiliul de Presa realizind ca o sa am probleme cu Agentia din aceasta cauza, dar si practic stiind ca Consiliul de Presa nu va rezolva nimic.

    Am facut-o pentru teza mea, pentru ca intentionam sa folosesc pasaje din decizia Consiliului in teza. Decizia a fost luata mai tirziu decit eu mi-am aparat teza. Nota la teza o cunosti. Iar la munca, cum era si de asteptat, au inceput sa ma sape…

    Cam asta e faza… 🙂

    Apreciază

  3. victor mosneag Says:

    Esti curajos, asta e sigur

    Apreciază

  4. pulbermax Says:

    Ms, si incerc sa-l primesc drept un complement…

    De fapt e o prostie, dar daca tot nu am ce perde, risc si eu. Vorba ceea… Cine nu risca… Stii imi imaginez timpurile cind o sa am copii, sotie (citesc acu o carte la tema de Octavian Paler), atunci probabil n-o sa risc, dar pina atunci sint „doar un CINE? venit DE UNDE?”, asa ca vorba rusului… po…

    Ce zici, cu tot curajul, as putea incerca in Investigatii??? 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

