Dorin Chirtoacă: Ce-mi doresc eu mie… (tabletă)

Ce-mi doresc eu mie…

Pune pixul pe masă, apoi privește cîteva minute absent spre fereastră. Ridică mîna la cap să-și șteargă transpirația de pe tîmple, apoi pune coatele pe masa de muncă și-și sprijină bărbia pe în palme. Mai stă un pic îngîndurat, își încruntă fruntea poate i-o veni vreo idee mai specială, pune mîna pe pix și adaogă:

Unchi la Preșidinție!

–         Nu asta am. Adică cum, acum am, dar la anu? A, dar la anul o să mai am o zi de naștere. Atunci o sa-mi pun dorința asta.

Primarul capitalei, Dorin Chirtoacă, iarăși privește absent prin fereastra ce deschide spre bulevardul Ștefan cel Mare, pe care tocmai o sfîrșise de măturat cei de la „Autosalubritate”.

–         O bravo, repejor azi, e abia 6:15, exclamă edilul capitalei într-un treacăt concentrîndu-se iarăși asupra petecului de hîrtie. Totuși e ziua mea, trebuie să-mi doresc ceva special, că am dreptul la urma urmei. Ce-mi doresc eu mie…

Ce-mi doresc eu mie,

Sexo-energie… (Potenție)

–         Da, asta-i din suflet, numai că nu-i întrun glas cu poporul. Dar acum cu alegerile astea trebuie ceva cu priză la electorat. Da sexo- de-asta poate o să vină și la mine. Ea la unii vine mai devreme, dar la alții mai tîrziu. Întocmai ca și mintea. Iată la mine mintea a venit repede, da aceasta întîrzie. Nu, așa nu merge…

Moldovă fără corupție…

Sună tare, dar parc-am mai auzit-o nuștiu la cine. Iaca jigodii, n-are drreptul omul o rimă să-și compună că pesti tot au răscolit și pe toate le-au exploatat.

Ce-mi doresc eu mie,

„Prima casă” cu balcon, veceu și bucătărie…

–         Iaca așa parcă mai merge. Numai că nu-i prima, e a treia. Da, a treia. Am una la Colonița, una aici și de-am aceasta are să fie a treia. Dacă zic că mai vreau o casă, mă înscrie poporul în rîndul burjuilor. Tot nu merge…

Liberal-Democrație…

–         Nu, nici măcar asta… O avem deja în guvern. Și așa urcă… Vrea Preșidinție. Dar cum să zic? Democrație…, fac aluzie la PD. Liberalie nu merge. Mare potlogărie!, zise primarul zăpăcindu-se. O, potlogărie, parc-ar rima…

Edilul mai stă un pic, privește prin cabinetul său și deodată a început a scrie toate cuvintele care rimează. Cumătrie, cununie, – nebunie. Trilogie:, Eu la Președinție, alegători o mie, democrație, – prostie și demogogieNu că n-ar mai fi știut și alte cuvinte care să termine cu ie (știa de AIE bunăoară), dar pur și simplu nu-i veneau în cap. S-a sculat în picioare, în toți cei aproape doi metri. S-a dat un pic peste spate și răcni deodată, pentru a-și antrena coardele vocale. Era deja ora 8.00.

În scurt timp la primărie și-au făcut apariția și oamenii presei, fiindcă era zi de luni, iar în mai puțin de jumate de oră avea să înceapă Ședința operativă a direcțiilor și serviciilor primăriei. Fiind întrebat de jurnaliști, ce-și dorește edilul capitalei la cei 32 de ani ai săi, în timp ce la această vîrstă Alexandru Macedon cuceri deja lumea, iar Isus Hristos fu răstignit pe cruce, Dorin Chirtoacă răspunse oarecum rușinat.

Primar la primărie, om la omenie și  fecior la … Era cît pe ce să spună feciorie, dar se răgîndi la timp. Adăogă însă, și mai rușinat …la Mulți ani!

Etichete: , , , , , ,

2 răspunsuri to “Dorin Chirtoacă: Ce-mi doresc eu mie… (tabletă)”

  1. Dorin Chirtoacă: Ce-mi doresc eu mie… (tabletă) - Ziarul toateBlogurile.ro Says:

    […] Dorin Chirtoacă: Ce-mi doresc eu mie… (tabletă) Mon Aug 09, 2010 20:46 pm Ce-mi doresc eu mie… Pune pixul pe masă, apoi privește cîteva minute absent spre fereastră. Ridică mîna la cap să-și șteargă transpirația de pe tîmple, apoi pune coatele pe masa de muncă și-și sprijină bărbia pe în palme. Mai stă un pic îngîndurat, își încruntă fruntea poate i-o veni vreo idee mai specială, pune mîna […] […]

    Apreciază

  2. Janesse Says:

    like it 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

