Pofig cu politica!

Azi e ziua mea, şi pofig de politică…

Pofig azi, da de mîine iarăşi…

Etichete:

6 răspunsuri to “Pofig cu politica!”

  1. Pofig cu politica! - Ziarul toateBlogurile.ro Says:

    […] Pofig cu politica! Mon Sep 27, 2010 17:31 pm Azi e ziua mea, şi pofig de politică… Pofig azi, da de mîine iarăşi… […]

    Apreciază

  2. Ghenadie Says:

    sa cresti mare, omule!

    Apreciază

  3. pulbermax Says:

    Ms om bun. Ms, doar ca e deja 29 si iar ma preocupa politica…

    Apreciază

  4. Ghenadie Says:

    se zice ca atita timp cit te preocupa – treaba pute.
    daca nu te mai preocupa – totul e ok in tara.
    cred eu ca suntem sortiti sa fim cu totii ANAListi politici.
    dar… kakaia strana -takie terakti… daca stii ce am in vedere 🙂

    Apreciază

  5. Ghenadie Says:

    da in rest imi place cum scrii – dai bataie

    Apreciază

  6. kushter Says:

    Tare! Sănătate! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

