Amintiri din studenţie (I)

Astăzi mi-am adus aminte şi m-am gîndit că n-ar trebui să dau uitării unele imagini filmate pe parcursul anilor de studenţie. Aşa cum au fost ei, dar au fost cei mai interesanţi ani din viaţă. Şi chiar dacă mai trăiesc încă la căminul meu studenţesc din strada Pan-Halippa 6/6, timpurile s-au schimbat mult, iar cei studenţi de azi nu mai sînt cei care am fost noi: veseli şi buimaci.

Cu această ocazie vreau să-mi cer iertare de la prietenii mei, imortalizaţi în aceste filmări, dar cărora nu le-am cerut permisiunea de a le face publice. Rog să mă iertaţi, bunii mei prieteni. Gîndiţi-vă că puteţi servi drept exemplu noilor generaţii, care din cauza făisbucilor şi odnoklasnicilor nu mai au o studenţie la fel de zvăpăiată.

Seria „Amintiri din studenţie” va fi una periodică. Nu promit să fie zilnică, dar cu o regularitate de cel puţin două postări pe săptămînă, cît timp mă va mai ţine „arhiva”, cu siguranţă.

Primele două video au fost realizate în septembrie 2008, atunci cînd subsemnatul împlinea exact 20 de ani. Aşa cum se potriveşte mai bine seriei „Amintiri din studenţie” încep cu nimeni altul decît „Imnul studentului” şi o frîntură din piesa devenită imn al căminului nostru, „Pătrăţeli-Cerculeţi”. Vizionare plăcută.

Etichete: , , ,

3 răspunsuri to “Amintiri din studenţie (I)”

  1. victor mosneag Says:

    L/ai bagat si pe prof 😀

    Apreciază

  2. iu Says:

    tare! 😆
    taman seriale din astea îmi plac.
    noroc!

    Apreciază

  3. pulbermax Says:

    @Victor: Alex a fo unul din cei mai buni profi, pe care il respect si pina astazi. Tin minte, atunci cind l-am invitat mi-a zis ca-i cam ocupat si nu stie daca vine, dar eu chemasem deja mai multi tineri de prin anul intii, care au zis ca vin numai daca vine si el.

    @Iu: merci, doar ca trebuie sa fac o precizare, una pe care va trebui s-o fac odata ce voi publica urmatorul post. Seria de amintiri va fi publicata pina in ziua in care apare vreun video pe site-uri gen Muligambia. Urmaresc acel site, si-mi place chiar, doar ca baietii de-acolo de multe ori o fac pe desteptii scriind titluri si comenturi aberante.

    Apreciază

Lasă un răspuns

