Amintiri din studenţie (XV)

Aceasta este cea de-a XV-a postare de „Amintiri din studenţie”, din start o spun: Este şi ultima. E bine sau rău nu ştiu. Ştiu doar că din ziua în care am început a face publice filmările din viaţa studenţească nu doar a mea, dar şi a altor colegi, reacţiile au fost diferite.

Unii ziceau că e bine că plasez pe internet aceste filmări, doarece oriunde ar fi vor avea posibilitatea să le vizioneze într-un moment mai greu pentru ei şi să mai uite din rele. Alţii – că persoanele prinse în obiectiv ar putea deveni publice, iar astfel se nasc compromatele. Unii spuneau că s-au distrat copios, iar alţii că colegii de muncă îi iau peste picior şi-i roagă să cînte, la fel ca pe youtube.

Cineva zicea chiar că nu e bine ca pe un blog de analize, cum îl creasem eu, să vadă şi această parte a monedei. Eu spun că am vrut să public filmările: pentru a le vedea mai mulţi şi pentru a nu le pierde, în caz că mi se strică calcultaorul – să zicem. Am vrut să le public pe blog şi pentru memoria colectivă, şi pentru vizite, şi pentru că nu am o politică editorială a blogului şi nu mi-l numesc „blog politic”, „implicat”, „de atitudine”, ci anume „personal”, iar în această categorie intră şi viaţa personală. Vreau să mai spun că în curînd voi reveni asupra temelor politice: campania locală, plecarea lui Godea, isprava comunistă etc., dar toate la rîndul lor.

Acum însă, îmi cer iertare de la colegi în caz că i-am ofensat cu ceva, publicînd fără acordul lor filmările. Îmi mai cer iertare pentru că prea des ne grăbim undeva, ne vedem prea rar, iar cînd ne-ntîlnim ne limităm doar la o strîngere a mîinii şi un „ce mai faci?”. Aşa e viaţa, drumurile deja s-au despărţit, iar ce căi vom mai urma nu se ştie. Sper doar să se mai intersecteze din cînd în cînd măcar la o bere distanţă… Pînă atunci www.pulbermax.wordpress.com este la dispoziţie.

Vizionare plăcută pînă la noi întîlniri!

Etichete: , , , , , ,

Un răspuns to “Amintiri din studenţie (XV)”

  1. alex Says:

    offf amintiri, amintiri:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

