Sfîrşitul Lumii va avea loc la 26 august 2014

– Alo, poliţia. Sînt un clarvăzător şi vreau să anunţ despre “Sfîrşitul Lumii”.

– Da, bine. Cînd? Unde?

– Pe 25 august 2014*, în toată lumea.

– O nu.., îmi pare rău domnule clarvăzător, din păcate această zi este bronată deja. Dar puteţi alege oricare alta. Pe 26 e bine?!

* Data, ziua, anul au fost selectate la întîmplare, cititorul poate alege oricare altă zi. Sensul rămîne acelaşi.

PS: Creaţie proprie 🙂

Etichete:

5 răspunsuri to “Sfîrşitul Lumii va avea loc la 26 august 2014”

  1. Vitalie Says:

    31 februarie. 😐 Nu contează ce an.

    Apreciază

  2. pulbermax Says:

    Eşti clarvă… ptiu… cititor şi eşti în drept să alegi orice dată doreşti tu, atunci şi va fi „adevăratul” Sfîrşit al Lumii. Amin.

    Apreciază

  3. kushter Says:

    Azi, acum, aici, neapărat!

    Apreciază

  4. pulbermax Says:

    Domnule Kushter, din motiv ca dumneavoastra locuiti mult prea aproape de mine, rog sa va alegeti o alta locatie unde sa va desfasurati sfirsitul lumii, ca sa nu am si eu de suferit.

    Multumesc pentru intelegere.

    Apreciază

  5. kushter Says:

    Ce tare! Am vrut și eu să fiu măcar o dată clarvăzător și aici nu am noroc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

