4 răspunsuri to “Şocant: PLDM acuzat de plagierea simbolului de partid”

  1. ella Says:

    am apreciat gluma ))) e tare de tot 🙂

    Apreciază

  2. pulbermax Says:

    Ms pentru apreciere…

    Apreciază

  3. kushter Says:

    Te rog să postezi primele reacții aici. 🙂

    Apreciază

  4. bancuri bune Says:

    salut Sunt atât de încântat ca am gasit site-ul dvs., chiar
    daca l-am găsit din eroare, în timp ce eu cautam pe Google pentru altceva,
    Oricum eu sunt aici, acum și-ar dori doar să spun
    multe mulțumiri pentru un post remarcabil și minunat de interesant blog (Îmi place, de asemenea, tema / proiectul),eu nu am timp pentru a merge prin
    tot saitul, dar am marcat-o si l-am inclus, de asemenea,
    fluxurile RSS, asa ca atunci cand am timp, voi fi înapoi pentru a
    citi mai mult, vă rugăm să o țineti tot asa este o munca fantastica.

    Apreciază

Lasă un răspuns

