Nu există Social Media în mentalitatea moldovenească

Ultimul studiu realizat de către Institutul de Marketing și Sondaje „IMAS-INC Chișinău”, deși arată o (mică) continuă creștere anumărului moldovenilor care folosesc internetul cu alte scopuri decît de a se „massturba pe Odnoklassniki” (*massturba cu dublu „s”, să se citească drept „turbare în masă”!), totuși relevă faptul că chiar și trăind în țara cu unul din cel mai rapid internet din Europa, TV-ul e cel ce dictează tendințele. Internetul, blogurile și rețelele de socializare se află pe ultimile poziții ale surselor de informare a moldovenilor.

Captură sondaj IMAS

Captură sondaj IMAS 2

Captură sondaj IMAS 3

Captură sondaj IMAS 4

Click pentru a vedea întreg Bilanţul Socio-Politic 2011 realizat de IMAS.

Anunțuri

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: