Impresii după concertul Fabrica de Staruri

Am privit un pic Fabrica de Staruri. Nu chiar de la începutul concertului, dar totuşi am reuşit să prind cîte ceva.

Băieţii sînt mai buni ca fetele. Aveam această impresie şi pe parcurs, adică în timp ce priveam. Băieţii cîntă mai bine. Nu doar pentru că au voci puternice. Le au şi mai melodioase. Dovada: din patru nominalizări, trei au fost fete.

facebook.com/infabricadestaruriÎmi place un pic Alex Maţaev. Poate pentru că e din Bălţi, iar eu sînt tot de la nordul Moldovei. Poate pentru că vorbeşte în română (e şi o regulă obligatorie pentru participanţi. Asta pentru a nu-i discrimina pe cei din România), deşi se vede că-i vine foarte greu. Poate e pentru că data trecută a cîntat „Nosa” (sau cum i-o mai zice piesei), care prinde la public şi e la moment una din cele mai populare, cel puţin pe la noi. Poate pentru că el unicul are un stil bine-definit (mă refer la îmbrăcăminte).

Şeful Casei, Andrei Iulian Bănică. E bun şi el. Poate că nu neapărat cu „Love story”-ul de azi, dar şi din cele ce am văzut prin secvenţele din Casă. Ajută pe alţii, dă idei şi e haios.

Din fete mi-a plăcut cum a cîntat Lorena (Muntenaş). Mă aştept de la ea la un „Someone like you”. Are şi vocea şi (mă iertaţi) corpolenţa interpretei Adele, cea care va reprezenta în acest an Marea Britanie la „Eurovision Song Contest 2012”.

După prezentarea de sîmbăta trecută, salut decizia lui Andrei Ilieş. Am văzut frînturi din repetiţia de ieri (vineri), cea finală. Nici atunci nu ştia toate cuvintele. Era prea autosuficient pentru a fi un adevărat star.

Aştept să văd cine-i va lua locul. Fată sau băiat?! Din Moldova sau România?! Le vom vedea pe toate, online, pe www.fabricadestaruri.ro, www.fabrica.md, pe pagina de facebook și cea de YouTube (pe parcursul săptămînii). Sau deja duminică (o excepţie, făcută pentru ca noul fabricant să reuşească să se acomodeze) la Prime TV și TVR 1, nu ştiu dacă tot la 21.25 sau la altă oră.

Pînă atunci însă nu uităm să schimbăm acele ceasornicelor cu o oră înainte. Pentru a nu întîrzia la următorul concert, atunci cînd va fi el.

Etichete: , , , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Impresii după concertul Fabrica de Staruri”

  1. Dumitru Gudumac Says:

    Alex Maţaev e din BL! 😎

    Apreciază

  2. pulbermax Says:

    Da, da Maţaev e din Bălţi. Numai el şi Lupu mai ţin Bălţiul la nivel. 🙂

    Apreciază

  3. Dumitru Gudumac Says:

    da Natalia Barbu, da eu?! 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

