Un alt Plahotniuc (despre offline, partea a treia)

În prima parte am scirs despre: Plahotniuc familistul, Plahotniuc haiducul și Plahotniuc omul studios. Partea a doua i-a fost dedicată lui Plahotniuc businessmanul, Plahotniuc Media Magnatul și Plahotniuc politicianul. Dar am zis ca mai am încă ceva:

Rețeta succesului

Că Vlad Plahotniuc este un om de succes nu am dubii și nu cred că le are cineva. Nu fiecare poate să reușească, avînd în primul an o singură pereche de ciorapi, așa cum ne-a mărturisit, care au ars în anul doi din cauza reșoului electric deasupra căruia îi usca, ca să ajungă 20-25 de ani mai tîrziu la statutul de multimilionar.

L-am întrebat care este rețeta succesului lui Vlad Plahotniuc. A răspuns scurt:

  • Organic în ceea ce spui/faci;
  • Cunoștințe academice;
  • Dedicație în muncă;
  • Ambiție.

PS: Cînd ne-am fotografiat, mi-a zis că risc mult şi să nu arăt poza asta nimănui pentru că o să spună lumea că m-am vîndut. Ei bine, aţi ghicit, m-am vîndut, cu tot ce aveam pe mine. Invidiaţi în linişte!

Un răspuns to “Un alt Plahotniuc (despre offline, partea a treia)”

  1. Leonid Garcea Says:

    Mă enervează prostiile gen…dacă te-ai fotografiat cu cineva anume, atunci înseamnă că îndată ai fost cumparat şi aşa mai departe. Îndeosebi cu zvonurile care se circulă pri ţară la adresa lui Plahotniuc, se va ajunge la fază că toată ţara aparţine numai lui. Să mai lăsăm toate astea la o parte, toţi vorbesc numai despre Plahotniuc. Dar de ce nimeni nu îşi mai aduce şi de Voronin sau deja toţi au uitat de sloganul „Oleşca şi Vova ne-a furat Moldova”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

