Crash test: Geaba vii, geaba te duci! Geaba rupi niște papuci!

 
Astăzi Fabrica de Încălțăminte „Zorile”, despre care am mai scris pe acest blog, a lansat concursul „Din zori și pînă-n seară” destinat utilizatorilor de facebook. Și dacă tot e concurs, în calitate de premiu cîștigătorul (o persoană lunar, timp de patru luni) primește dreptul de a testa timp de o lună orice pereche de încălțăminte „Zorile”.
 
Regulile concursului sînt simple:
1. să fii fan al paginii de facebook a companiei;
2. să-ți alegi de pe site-ul www.zorile.md o pereche, care crezi că ți se potrivesc;
3. să postezi o poză cu tine (*nu neapărat să se vadă și încălțămintea purtată) pe peretele paginii de facebook împreună cu argumentarea de ce (anume) tu ești cel care merită să testeze încălțămintea;
4. să afli la finele lunii dacă anume tu ești cel selectat.
 
Am decis să particip, cu următoarele argumentări:
 
Bună, mă numesc Maxim Pulber și aș vrea să testez pentru o lună această pereche de încălțăminte.
De ce eu aș fi cel care să o testeze?
1. Pentru că sînt primul care participă la concurs (Primii trebuie încurajați);
2. Pentru că sînt un „utilizator” (consumator) devotat al încălțămintei „Zorile” deja de doi ani;
3. Pentru că scriu acest mesaj, fiind încălțat în pantofi de la „Zorile”;
4. Pentru că am mai scris pe blog o postare despre încălțămintea „Zorile”, unde am acuzat compania de escrocherie, iar ca urmare a acestui fapt, „Zorile” nu mai face economie de stikere și, respectiv, nu mai induce în eroare cumpărătorii;
5. Pentru că vroiam să-mi procur această pereche de încălțăminte mai demult, dar mă temeam să nu să roadă cusăturile din bot (de dinainte, față);
6. Pentru ca n-am ales cea mai scumpă pereche, dar pe cea care mi-o doresc;
7. Pentru că eu chiar am s-o testez (zi de zi la muncă);
8. Pentru că aveți șansa de a mă convinge (repetat) de calitatea încălțămintei „Zorile”.
PS:
9. Pentru că mi-aș retrage acuzațiile de escrocherie (dacă aș testa perechea de încălțăminte, pe care mi-o mai doresc, dar pe care nu am găsit-o pe site și n-aș fi întrunit condițiile regulamentului în cazul în care solicitam testarea ei). În orice caz, aș putea tresta și încălțămintea #4763, din piele întoarsă (zamș), și-mi voi face cunoscută poziția pe blogul personal;
10. Pentru că am scris cu diacritice (o fac rar pe facebook) și pentru că am acumulat tocmai 10 motive pentru a testa o pereche de încălțăminte „Zorile”.

În regulament, organizatorii menționează că unul din criteriile de selectare a cîștigătorului, ar putea fi like-urile obținute, deși nu în mod obligatoriu. Eu nu vă rog să da-ți like, că nu am făcut-o niciodată, dar dacă considerați că merită like-ul poate fi pus aici. 🙂

PS: Sper că în septembrie o să vă anunț cum e perechea de încălțăminte pe care o testez.

2PS: La finele lunii, cînd o să-mi serbez cei 24 de ani împliniți, sper că „Zorile” îmi va dona încălțămintea testată. 🙂

3PS: De ce n-am băgat faza cu ziua mea în argumentare?

Corectăm:

11. Pentru că la 27 septembrie este ziua mea de naștere și încălțămintea testată timp de o lună, va fi un bun cadou înainte de sărbătoare.

4PS: Faptul că în interiorul textului am scris de 10 ori cuvîntul „Zorile” nu este o condiție a concursului.

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

