Fostei mele iubite, Arma(n)ta Națională, i se dedică

Parada Militară
foto: Maxim Pulber
27 august 2011

Arma(n)ta Națională a Republicii Moldova împlinește astăzi frumoasa vîrstă de 21 de ani.

Am trecut și eu prin școala ei. A trebuit să trec eu, ca să nu mă caute ea pe mine peste vreo cîțiva ani. Dar n-am iubit-o și  n-a durat mult idila noastră, pentru că era încă minoră atunci. În 2008 avea doar 17 ani, în timp ce eu îi aveam pe toți 20. Eram culpabil în toată legea.

Am și tras(-o) de cîteva ori chiar sub cerul liber, pe poligonul de la Bulboaca și-n văzul superiorilor. Ei nu s-au supărat, știau ce poamă-i. Îmi amintesc și azi cum se zbătea și mă lovea cu patul în piept, nebuna.

Am lăsat-o după doar trei luni, cît am făcut catedra, dar mai făceam și studiile pe atunci, nu aveam nici timpul și nici forța pe care și-o dorea. Pentru că eu îi acordam doar cîte trei ore pe zi, de trei ori pe săptămînă, iar ea solicita măcar un an de zile, în continuu.

Spre deosebire de iubitul ei, Bugetul, care și pînă-n prezent îi plătește tribut anual, un fel de pensie pentru neîngrijirea copiilor, eu am scăpat ieftin. Nu știu de ce, probabil că n-am satisfăcut-o. I-am dat doar vre0 mie și opt sute de lei, am scris un examen-cerere de divorț și-am părăsit-o.

Atunci am lăsat-o pentru totdeauna, dar n-am s-o uit. Niciodată.

Mulți ani ție, ex-iubită Arma(n)tă Națională!

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

