Pulbermax la 4 ani de blogging!

6_0Azi, 24 ianuarie 2013, fac ieczagt (exact, pentru cei fără simțul umorului) 4 ani din ziua în care, într-o dimineața m-am trezit și mi-am zis „vreau blog”. De unde, așa gînduri? Pentru că pînă în acea zi nu m-am gîndit niciodată la asta. Zis și făcut. Deja de  patru ani tot fac.

Acum realizez că n-a fost o idee rea. M-a ajutat mult în ceea ce ține de numele și experiența pe care o am, pentru că de multe ori blogul a fost platforma pe care îmi plasam textele pe care nu le primeau spre publicare instituțiile de presă cu care colaboram. Tot grație blogului am fost la un șir de întîlniri neoficiale cu politicieni, ceea ce mă ajută și în profesia pe care o exercit, dar și sînt (sau cel puțin am fost pînă acum) invitat la mai multe posturi de televiziune.

Și o mică statistică:

  • 275 de postări;
  • Aproape 41 de mii de vizualizări;
  • 615 comentarii;
  • 1132 de tag-uri;
  • 25 de categorii.
Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

