Un iPad 4 îşi caută stăpînul! Eu îmi caut iPad-ul!

Am să încep această postare  cu o mărturisire, ca s-o continui cu două relatări şi s-o închei cu-o rugăminte

Mărturisirea

De felul meu, nu sînt o persoană norocoasă, fără hazard şi mult prea sceptic, decît i s-ar cuveni unui tînăr de anii mei. Despre acestea, care vi le-am mărturisit, vorbesc cel puţin faptele că în viaţa mea doar o singură dată am găsit (în drum) 50 de lei, dar eram cu un prieten şi, respectiv, am rămas doar cu 25; nu joc cărţi sau jocuri de noroc; şi nu mă avînt în activităţi care presupun un oarecare risc de a rămîne dezamăgit.

Relatarea nr. 1

Trendy RoomÎntîmplarea face ca actualul meu loc de trai, în municipiul Chişinău, să se afle nu prea departe de un nou complex locativ format din cîteva blocuri cu o curte comună, parcare subterană şi un set de magazine. Aşa cum vă ziceam, complexul este unul relativ nou, iar locul abia se amenajează. Cred că încă nu este o lună plină de cînd, lîngă market-ul la care-mi fac cumpărăturile, s-a deschis un local (nu în scopuri publicitare fie spus, „Trendy Room” îi zice), faţada căruia e o bucată imensă de sticlă, cît tot peretele.

În fiecare din mesele localului sînt două locuri cioplite pentru cîte-un iPad din partea casei, pe care clienţii îl pot folosi timp cît stau la un ceai sau ce mai consumă ei pe-acolo. Astfel, localul este vizitat de tînăra burghezie care, îmi imaginez eu, achită pentru ceaiul băut, cam cît jumătate din iPad-ul cioplit în masă. N-am intrat să verific pentru că am ceai şi-acasă. Îmi lipseşte doar iPad-ul.

iPadCînd mi-am început mărturisirea, n-am inclus printre vicii invidia, pentru că nu sînt, sau cel puţin n-am fost pînă acum, invidios. Dar pare că încep să fiu, de fiecare dată cînd merg prin faţa acelui perete din sticlă şi-i văd vizitatorii cum stau scotocind prin „sertarele” iPad-ului din masă.

MoldoveniiRelatarea nr. 2

De ceva vreme, de fiecare dată cînd accesez pentru vreo ştire Portalul Informaţional NOI.md, angajat al căruia sînt, dau cu ochii de acest banner care mă îndeamnă să cîştig un iPad 4. Am accesat să văd despre ce-i vorba şi, bingo! Un concurs despre tradiţii, sărbători şi obiceiuri de iarnă în Moldova, organizat de site-ul www.moldovenii.md.

V-am zis că nu sînt eu omul norocos şi hazardat, dar dacă tot, acum două săptămîni, vă relatam pe blog despre „Malancă”, sau „un frumos obicei care moare”, m-am gîndit: „de ce nu?!” Astfel că, m-am înregistrat (care apropo, durează nu mai mult de cinci-şapte minute) şi am aplicat la concurs cu trei poze pe care le-am realizat în satul meu de baştină (Lipnic, raionul Ocniţa) pe 13 ianuarie 2013.

Rugămintea

Stimaţi cititori şi vizitatori accidentali ai blogului, iPad-ul meu e-n mîinile voastre. Ca să-mi înăbuş invidia ce-mi cuprinde interiorul de fiecare dată cînd merg la cumpărături, fiţi buni şi înţelegători de accesaţi cele trei link-uri de mai jos, lăsaţi cîte-un like (cu account-ul de facebook) şi vot (creîndu-vă un cont sau logîndu-vă, în cazul în care-l aveţi deja, pe site). Pînă pe data de 15 februarie, voturile vor fi închise, dar aş fi plăcut surpins să văd că anume tu, cititorule, ai contribuit cu un vot la temelia iPad-ului meu.

Voturile şi like-urile le puteţi da făcînd cîte un click pe prima, a doua şi a treia poză, şi încă cîte unul pentru „like” şi „vot”. Sînt doar trei din, la moment, 165 de poze, multe dintre care au ca subiect oameni, obiecte sau peisaje, şi nicidecum nu tradiţii, sărbători şi obiceiuri, care şi este tematica concursului.

În încheiere

E pentru prima dată cînd mă înscriu în vre-un concurs online şi, la fel ca voi, nu iubesc cînd primesc prin chat mesaje cu un link şi „Particip într-un concurs. Pune, te rog, like!”. Tocmai de asta nici n-am s-o fac. Dar să ştiţi că, contez pe voi. Pentru că ăsta-i adevăratul principiu al Social Media: puterea multora, a tuturor.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

