Video exclusiv cu mine la 17 ani, dansînd și în pulover roz cu Mickey Mouse

Pentru că-i primăvară și-i frumos afară, pentru că a fost 8 martie și vă iubesc, pentru că va fi 1 aprilie, cînd e Ziua Umorului, și 1 iunie, cînd e Ziua Internațională a Copiilor, dar și pentru că-i week-end, cînd la majoritatea moldovenilor e RASLABON. Un video EXCLUSIV cu mine la vîrsta de 17 ani, elev în clasa a XI-a, dansînd evreiescul Hava Nagila. Asta dacă interesează pe cineva trecutul meu dubios…

Era data de 30 decembrie 2005, iar în satul meu natal se organiza „REVELION 2006”, tradiționalul și multîndtrăgitul de băștinași carnaval de la Lipnic. La „REVELION 2005” clasa noastră a jucat o nuntă ca la moldoveni (unde eu eram mirele), iar deja peste un an și „CUMĂTRIA”.

În rolurile principale ale CUMĂTRIEI sînt colegii mei de clasă, cărora din anumite considerente n-am să le divulg numele. Despre mine pot să spun că sînt cel în pulover roz cu „Mickey Mouse”, iar pe cap am o cușmă cu mega bourboncik . Fata din cărucior, conform scenariului, e sora mea mai mică, iar ceilalți doi tipi dubioși – părinții. „Где мои 17 лет?!”, cum ar fi… Iar acum DANSOORI. A se utia pînă la sfîrșit pentru că sfîrșitul încununează opera. Танцуют все!

PS: nu vă speriați de video-ul transformat fin VHS, în DVD, iar apoi în MPEG. Plus că încăperea era destul de-ntunecoasă.

Etichete: , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

