Archive for 10 iunie 2011

Din ce postură a sa Kuzmin l-a numit pe Iastrebceak „ministru”?

10/06/2011

Este aşa un banc, şi-am să-l scriu în rusă ca să-l înţeleagă şi ambasadorul rus Valerii Kuzmin:

Если генерал говорит: „Да!” – значит „да”.

Если генерал говорит: „Нет!” – значит „нет”.

Если генерал говорит: „Может быть” – значит, он не генерал. (more…)

Imposibila misiune a generalului Roibu…

10/06/2011

Deși au trecut deja trei zile, încă nu m-am exprimat pe cauza decesului omului de afaceri Igor Țurcan. Nici n-am considerat de cuviință să fac „vizite” pe tragedia unei familii, fie capul ei implicat în spălare de bani, fie în politică sau în oricare altă ipostază a sa. Ieri însă, în funcția de reporter al portalului la care muncesc, am fost trimis la briefingul (pentru că așa a fost anunțat) de presă al ministrului Afacerilor Interne, Alexei Roibu, organizat pe marginea acestui caz. Astfel, a trebuit să mă documentez, pentru a ști ce să întreb și ce nu… Şi astfel, am intrat în temă. (more…)