Archive for 18 iunie 2011

De ce Chirtoacă va lua Primăria din turul II?

18/06/2011

Scîrbit de naţiuni, mă-ntorc spre Mongolia, unde trebuie să fie bine, unde există mai mulţi cai decît oameni, unde yahoo-ul n-a biruit încă. (Emil Cioran)

Am ajuns în a doua „zi a tăcerii” din acest an. Ziua din ajunul turului II al alegerilor locale generale. Acum orice mişcare a partidelor, staff-urilor, candidaţilor poate (şi chiar trebuie) sancţionată. Plus că, vorba moldovenilor, „porcul în ajun.., nu prinde la kilograme”. Ce s-a făcut – s-a făcut, ce nu – nu. Eu însă, mă pot exprima în acest sens. Asta pentru că în calitate de cetăţean al Republicii Moldova şi locuitor cu acte în regulă a urbei Chişinău, nu risc să fiu sancţionat cu nimic, sînt protejat de Constituţie.

Azi vreau să zic de ce în opinia mea fostul Primar al capitalei, va fi şi actual Primar. Şi răspund din start – graţie conjuncturilor. Are noroc, şi atîta-i tot. Oricare altă conjunctură, l-ar fi plasat pe locul doi, sau chiar un loc mai jos (care nici să nu-l fi înaintat spre bătălia finală). (more…)